Recent Topics

New DBO KR Project by Tofu
[December 13, 2018, 05:21:37 AM]


Future Content by Arwood
[November 13, 2018, 07:32:16 PM]


What's the story behind your name? by Kakarrot
[November 02, 2018, 02:22:04 PM]


The first thing u gonna do in DBO-R by darkninja0200
[November 02, 2018, 02:02:13 PM]


Pokemon is flawed, and I'm going to cry about it by Ry
[November 02, 2018, 01:58:15 PM]

View Desktop Site View Mobile Site

* ShoutBox!

Refresh History
  • Keep it Clean! No Advertising!
  • January 13, 2019, 10:55:24 AM
    :popo:
  • January 09, 2019, 11:27:58 AM
    (Also our guild still exists PM me if you wanna join lel)
  • January 09, 2019, 11:27:15 AM
    WE MUST FIND THE DUCK
  • January 08, 2019, 11:09:14 AM
    First quack of the year!
  • January 08, 2019, 09:30:59 AM
    :r_flame:
  • January 08, 2019, 08:25:12 AM
    :derp:
  • January 08, 2019, 03:55:42 AM
    :quack:
  • January 05, 2019, 01:53:42 PM
    quack
  • January 03, 2019, 06:42:35 AM
    Merry Christmas and happy new year to y'all!
  • January 02, 2019, 04:17:22 PM
    Let's hope this year is better than the last.
  • January 02, 2019, 04:19:39 AM
    happy new year is 2019 :v maybe a test xD
  • January 01, 2019, 11:51:27 PM
    Happy New Year everyone  :hype: :juggs:
  • December 31, 2018, 11:02:02 PM
    Happy new year :juggs:
  • December 31, 2018, 01:17:37 PM
    happy new yearrrrrrrr
  • December 27, 2018, 07:57:42 PM
    Oh, right. Christmas was a thing.
  • December 26, 2018, 12:27:17 AM
    MERRY CHRISTMAS, NINGENS.
  • December 23, 2018, 10:17:00 PM
    :r_wink:
  • December 23, 2018, 05:29:30 AM
    Hello everyone lol
  • December 18, 2018, 12:21:38 PM
    oh
  • December 15, 2018, 11:34:47 PM
    lvl 60 just got added... xD
  • December 15, 2018, 11:34:20 PM
    wanna play dbo? Just build a time maschine and go back in time. Problem solved. Did it. It's awesome :D
  • December 04, 2018, 12:23:49 AM
    Dumke, you absolute madman!
  • December 04, 2018, 12:23:35 AM
    Ayy! We actually got the song!
  • December 03, 2018, 01:06:52 AM
    Jingle bellss!
  • November 24, 2018, 11:29:10 AM
    how many time for dbor o .o
  • November 24, 2018, 11:28:33 AM
    hehe
  • November 24, 2018, 09:18:59 AM
    120%
  • November 20, 2018, 01:25:18 AM
    is there a percentage on how long or how far along you are? I have been here since 2014 I can take it.
  • November 15, 2018, 05:04:22 AM
    Patience you must learn, young Padawan.
  • November 14, 2018, 08:15:52 PM
    :'(

Topic: Eddie Hall - 500kg Deadlift  (Read 2802 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eddie Hall - 500kg Deadlift
« on: July 12, 2016, 03:43:44 AM »

    Offline Xarlok

  • 7 Dragonballs
  • Honor: 31 / 6
  • Posts: 1,022
    • View Profile
  • The wise one ...
  • I am a: Dark Warrior
   First man to ever deadlift half a ton through the whole range of motion . This record doesn't go by powerlifting rules but by strongman rules which is why straps and suit are allowed .

   Tbh tho ...before eddie ...the raw deadlift record was much more higher than the suited one because it doesn't really help that much ....but I guess he didnt want to take any chances with this 500kg deadlift so he used it .

   Mind you though ...If I'm not mistaken ....this is beltless.



And here is a video with his comment on the lift too

« Last Edit: July 12, 2016, 05:36:21 AM by Xarlok »

Eddie Hall - 500kg Deadlift
« Reply #1 on: July 29, 2016, 07:57:34 AM »

    Offline Iceman

  • Oolong's Wish
  • Honor: 52 / 8
  • Posts: 2,056
    • View Profile
  • Emperor!
  • I am a: Shadow Knight
Damn that guy would kill Polar Bear like Yujiro Hanma...
Dat powa!
IGN: IcemanBos
Class: Shadow Knight
Guild: Pride Warriors

Eddie Hall - 500kg Deadlift
« Reply #2 on: July 29, 2016, 01:06:17 PM »

    Offline Xarlok

  • 7 Dragonballs
  • Honor: 31 / 6
  • Posts: 1,022
    • View Profile
  • The wise one ...
  • I am a: Dark Warrior
Damn that guy would kill Polar Bear like Yujiro Hanma...
Dat powa!
Hahahaha actually some news presenters on tv were comparing this weight with the weight of a adult polar bear lol

Eddie Hall - 500kg Deadlift
« Reply #3 on: July 29, 2016, 11:50:59 PM »

    Offline Iceman

  • Oolong's Wish
  • Honor: 52 / 8
  • Posts: 2,056
    • View Profile
  • Emperor!
  • I am a: Shadow Knight
Hahahaha actually some news presenters on tv were comparing this weight with the weight of a adult polar bear lol

For real lol?
Damn it would be cool to see this man vs cute bear hahah.
I bet on this guy...  :grin:
IGN: IcemanBos
Class: Shadow Knight
Guild: Pride Warriors

Eddie Hall - 500kg Deadlift
« Reply #4 on: October 24, 2016, 03:12:13 AM »

    Offline Danny

  • 4 Dragonballs
  • Honor: 3 / 1
  • Posts: 484
    • View Profile
  • bang bang
  • I am a: Gun Maniac
I can lift that with my D.