Recent Topics

Non-specific Nia Art Thread by Griffel
[October 16, 2017, 07:12:06 AM]


Dragon Ball Super by Tofu
[October 01, 2017, 04:36:00 AM]


Project status by Tofu
[September 25, 2017, 05:13:44 AM]


Yamcha Manga Spinoff - English Translated by Nia
[September 02, 2017, 04:11:30 PM]


Elsword/BnS by I3lackAura
[September 01, 2017, 12:40:49 PM]

View Desktop Site View Mobile Site

* ShoutBox!

Refresh History
  • Keep it Clean! No Advertising!
  • October 18, 2017, 08:34:20 PM
    did you check it out before deleting it? :D
  • October 18, 2017, 08:34:08 PM
    nooooo Luke i was joking about the NC-17 link xD
  • October 14, 2017, 12:13:57 PM
    :)) :))
  • October 14, 2017, 07:41:40 AM
    DBhORor
  • October 11, 2017, 09:41:15 PM
    [link]
  • October 11, 2017, 09:21:31 AM
    That moment when I should be studying but I try to get distracted by anything and come check the forums :v
  • October 11, 2017, 09:19:03 AM
    wut
  • October 11, 2017, 08:32:20 AM
    happyyy late birthday lukee
  • October 11, 2017, 07:13:32 AM
    happy belated
  • October 11, 2017, 02:15:37 AM
    Happy Birthday  :hype:
  • October 10, 2017, 03:03:11 AM
    Happy B.Day Luke  :hbd:
  • October 10, 2017, 02:44:58 AM
    :popo:
  • October 10, 2017, 12:48:33 AM
    :hbd: :hbd:
  • October 09, 2017, 01:28:05 PM
    :8000:
  • October 09, 2017, 08:07:55 AM
    BoOoOOoO
  • October 09, 2017, 08:07:42 AM
    halllloooowweeeenn
  • October 09, 2017, 07:53:02 AM
    Ladies and Gentlemen: Ray Ray. [link] p.s: if you haven't seen the movie yet, go and do it. ofc you watch the first movie then the second one. it's actually nice^^
  • October 09, 2017, 07:51:34 AM
    :popo:
  • October 08, 2017, 04:06:36 AM
    ahh f*ck...forgot... [link]
  • October 08, 2017, 04:06:23 AM
    *sees spooky theme* ... ---> [youtube]Xvjnoagk6GU[/youtube]
  • October 08, 2017, 02:08:04 AM
    Dragon Ball Online Revelations: Spooky Edition
  • October 07, 2017, 05:35:01 AM
    It's Spoonbob
  • October 07, 2017, 04:46:13 AM
    who dat weirdo, monkey?
  • October 06, 2017, 08:51:22 PM
    with a lot of fantasy it is out [link]
  • October 06, 2017, 10:00:37 AM
    Is this game still not out?
  • October 06, 2017, 08:45:53 AM
    :popo:
  • October 04, 2017, 07:55:17 AM
    D=
  • October 04, 2017, 07:26:48 AM
    D:
  • October 04, 2017, 04:06:33 AM
    ;)
  • October 04, 2017, 02:03:01 AM
    :haaaah:

Topic: Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang  (Read 5613 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« on: January 15, 2015, 06:06:26 PM »

    Offline Tempest

  • 3 Dragonballs
  • Honor: 22 / 1
  • Posts: 179
    • View Profile
Hey guys,

I piled together some old footage of a guild war we had before the servers shut down. Watching it made me feel excited for DBO R, I hope you all enjoy the video :)

Also watch until the end, it will show my next video I am going to work on!


« Last Edit: January 16, 2015, 08:03:30 PM by Tempest »
https://pornhub.com

Join PornHub!

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #1 on: January 15, 2015, 07:04:24 PM »

    Offline Vegeta

  • 4 Dragonballs
  • Honor: 10 / 0
  • Posts: 379
    • View Profile
  • Super Saiyan
  • I am a: Fighter
Awesome Vid , looking forward to the next !
Vegeta tw sv 2
GIFSoup

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #2 on: January 15, 2015, 08:40:24 PM »

    Offline Rock

  • Shenron
  • Honor: 21 / 0
  • Posts: 1,309
    • View Profile
  • Veteran player since Korean beta
I like Fall out boy sometimes but damn, the plat is so gay when you take it seriously lmao

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #3 on: January 15, 2015, 08:52:35 PM »

    Offline Danny

  • 4 Dragonballs
  • Honor: 3 / 1
  • Posts: 484
    • View Profile
  • bang bang
  • I am a: Gun Maniac


Also watch until the end,


Don't tell me what to do :-*

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #4 on: January 15, 2015, 10:07:45 PM »

    Offline SonKagu

  • Shenron
  • Honor: 46 / 10
  • Posts: 1,266
    • View Profile
  • I am a: Fighter
Skullbank u mad bro ? haaha . Nice vid m8 . All the pros together . This is guud . That IT combo was so good lol . btw let me know if u ever need help in Editing Sony vegas / Photoshop etc
« Last Edit: January 15, 2015, 10:14:36 PM by SonKagu »

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #5 on: January 15, 2015, 10:52:46 PM »

    Offline Jaryan

  • 4 Dragonballs
  • Honor: 5 / 0
  • Posts: 447
    • View Profile
  • MarineCorps recruiting majins and nameks
  • I am a: Swordsmaster
that was awesome, Very OP
MarineCorps are recruting especially for majins and nameks

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #6 on: January 16, 2015, 01:38:53 AM »

    Offline Tempest

  • 3 Dragonballs
  • Honor: 22 / 1
  • Posts: 179
    • View Profile
Skullbank u mad bro ? haaha . Nice vid m8 . All the pros together . This is guud . That IT combo was so good lol . btw let me know if u ever need help in Editing Sony vegas / Photoshop etc

thanks for the offer, I'll keep it in mind :) I'm still pretty new to using vegas so I can't do anything too fancy at this stage but I'm always up for learning. My videos will hopefully improve over time.
https://pornhub.com

Join PornHub!

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #7 on: January 16, 2015, 01:54:10 AM »

    Offline Iceman

  • Oolong's Wish
  • Honor: 52 / 8
  • Posts: 2,056
    • View Profile
  • Emperor!
  • I am a: Shadow Knight
Nice video and finaly see Jocer DW in action...
LMAO, how much I could see, it can't die haha.

@Tempest  - That IT and kill was cute! xD BTW, did you use +15 tickets there?
IGN: IcemanBos
Class: Shadow Knight
Guild: Pride Warriors

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #8 on: January 16, 2015, 02:08:05 AM »

    Offline SonKagu

  • Shenron
  • Honor: 46 / 10
  • Posts: 1,266
    • View Profile
  • I am a: Fighter
thanks for the offer, I'll keep it in mind :) I'm still pretty new to using vegas so I can't do anything too fancy at this stage but I'm always up for learning. My videos will hopefully improve over time.

Actually i thought you did pretty good .l like the intro  . And yeah ofcourse they will

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #9 on: January 16, 2015, 02:53:43 AM »

    Offline Rogue

  • Dragon King's Strength
  • Honor: 15 / 3
  • Posts: 2,276
    • View Profile
  • Praise the Radiant God! Jr. Master of Radiant Dawn
  • I am a: Swordsmaster
cool video. rdy for next
    
Dawning a new Radiant Strength
Join Radiant Dawn

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #10 on: January 16, 2015, 03:05:17 AM »

    Offline Steven

  • 5 Dragonballs
  • Honor: 23 / 1
  • Posts: 743
    • View Profile
  • Sexy Steve
Shit music. Misspelled villain. Everything else was good though.

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #11 on: January 16, 2015, 03:21:34 AM »

    Offline SonKagu

  • Shenron
  • Honor: 46 / 10
  • Posts: 1,266
    • View Profile
  • I am a: Fighter
Shit music. Misspelled villain. Everything else was good though.

VAGOS > all of them

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #12 on: January 16, 2015, 04:41:27 AM »

    Offline Rogue

  • Dragon King's Strength
  • Honor: 15 / 3
  • Posts: 2,276
    • View Profile
  • Praise the Radiant God! Jr. Master of Radiant Dawn
  • I am a: Swordsmaster
VAGOS > all of them

But where he at though.
    
Dawning a new Radiant Strength
Join Radiant Dawn

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #13 on: January 16, 2015, 05:35:27 AM »

    Offline Sport

  • Shenron
  • Honor: 78 / 16
  • Posts: 1,501
    • View Profile
    • Youtube
  • Fast Money
  • I am a: Human
Nice video and finaly see Jocer DW in action...
LMAO, how much I could see, it can't die haha.

@Tempest  - That IT and kill was cute! xD BTW, did you use +15 tickets there?

Unkillable and did you see me kill a Dende with it? OP

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #14 on: January 16, 2015, 06:12:27 AM »

    Offline Iceman

  • Oolong's Wish
  • Honor: 52 / 8
  • Posts: 2,056
    • View Profile
  • Emperor!
  • I am a: Shadow Knight
Unkillable and did you see me kill a Dende with it? OP
@Sport  yeah and it was funny.
What kinda of gear you used, full con + prop gear + anti critic, since you had epic LP?
IGN: IcemanBos
Class: Shadow Knight
Guild: Pride Warriors

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #15 on: January 16, 2015, 07:14:53 AM »

    Offline Sport

  • Shenron
  • Honor: 78 / 16
  • Posts: 1,501
    • View Profile
    • Youtube
  • Fast Money
  • I am a: Human
@Sport  yeah and it was funny.
What kinda of gear you used, full con + prop gear + anti critic, since you had epic LP?

Ahh it depends. That day i was wearing:

All craft armor
Jacket - +11 21% LP
Pants - +9 21%
Boots - +11 28 con
Earrings - 11 prop
Rings - 17 con prop combo

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #16 on: January 16, 2015, 07:24:12 AM »

    Offline Iceman

  • Oolong's Wish
  • Honor: 52 / 8
  • Posts: 2,056
    • View Profile
  • Emperor!
  • I am a: Shadow Knight
Ahh it depends. That day i was wearing:

All craft armor
Jacket - +11 21% LP
Pants - +9 21%
Boots - +11 28 con
Earrings - 11 prop
Rings - 17 con prop combo

Haha yeah that is why you had epic def and attack.
Well what to say, epic DW.
Make another DW in DBOR. xD
IGN: IcemanBos
Class: Shadow Knight
Guild: Pride Warriors

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #17 on: January 16, 2015, 07:26:09 AM »

    Offline Sport

  • Shenron
  • Honor: 78 / 16
  • Posts: 1,501
    • View Profile
    • Youtube
  • Fast Money
  • I am a: Human
Haha yeah that is why you had epic def and attack.
Well what to say, epic DW.
Make another DW in DBOR. xD

Maybe in 55 cap :)


This is where i learned it from

« Last Edit: January 16, 2015, 07:32:07 AM by Sport, Reason: Merged DoublePost »

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #18 on: January 16, 2015, 07:47:33 AM »

    Offline Iceman

  • Oolong's Wish
  • Honor: 52 / 8
  • Posts: 2,056
    • View Profile
  • Emperor!
  • I am a: Shadow Knight
Maybe in 55 cap :)


This is where i learned it from

Haha cap 55, don't tell me you will make dende too in cap 38.
Dojo Wars - Dende Wars... -.-

Man I hate cap 38 but well it is must LOL.
IGN: IcemanBos
Class: Shadow Knight
Guild: Pride Warriors

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #19 on: January 16, 2015, 07:52:00 AM »

    Offline Sport

  • Shenron
  • Honor: 78 / 16
  • Posts: 1,501
    • View Profile
    • Youtube
  • Fast Money
  • I am a: Human
Haha cap 55, don't tell me you will make dende too in cap 38.
Dojo Wars - Dende Wars... -.-

Man I hate cap 38 but well it is must LOL.

Dende OP for 5vs5 and Dojo war.

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #20 on: January 16, 2015, 08:47:11 AM »
    • View Profile
  • I am a: Turtle Hermit
Hey guys,

I piled together some old footage of a guild war we had before the servers shut down. Watching it made me feel excited for DBO R, I hope you all enjoy the video :)

Also watch until the end, it will show my next video I am going to work on!


Was funny how everyone called Jocer a hacker
« Last Edit: January 16, 2015, 08:21:55 PM by Luke[Dumke] »
                            

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #21 on: January 16, 2015, 09:16:03 AM »

    Offline Sport

  • Shenron
  • Honor: 78 / 16
  • Posts: 1,501
    • View Profile
    • Youtube
  • Fast Money
  • I am a: Human
Was funny how everyone called Jocer a hacker

I don't know that's funny. Just ridiculous accusations.

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #22 on: January 16, 2015, 08:07:01 PM »

    Offline Tempest

  • 3 Dragonballs
  • Honor: 22 / 1
  • Posts: 179
    • View Profile
Shit music. Misspelled villain. Everything else was good though.

Um what? I think you need to get your eyes checked steven, as I see it is spelt correctly. Hmm, seems like your name mysteriously disappeared from the credits too. Weird. I wonder how that must of happened?

Thanks for the feedback guys! Will keep it in mind for the future :)
« Last Edit: January 16, 2015, 08:09:11 PM by Tempest »
https://pornhub.com

Join PornHub!

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #23 on: January 17, 2015, 12:22:31 PM »

    Offline Illusion

  • 4 Dragonballs
  • Honor: 40 / 0
  • Posts: 468
    • View Profile
    • My YouTube
  • Legend
  • I am a: Swordsmaster
Um what? I think you need to get your eyes checked steven, as I see it is spelt correctly. Hmm, seems like your name mysteriously disappeared from the credits too. Weird. I wonder how that must of happened?

Thanks for the feedback guys! Will keep it in mind for the future :)

Hmm...Here's my feedback. What happened to the original 'masterpiece'? How are you just gonna edit it and reupload it to fix the errors, but you took days-weeks before to even upload it? Woooow :(

Tempest, Simmy & Jocer vs Wutang
« Reply #24 on: January 22, 2015, 07:08:45 AM »

    Offline SonKagu

  • Shenron
  • Honor: 46 / 10
  • Posts: 1,266
    • View Profile
  • I am a: Fighter
could that music possibly be more annoying? best part of the entire vid is elhachero sitting atop the house not giving a naughtyword

The music is fine . I like it and it matches the vid if u ask me .