Recent Topics

Dragon Ball Super by Tofu
[September 14, 2017, 12:10:50 AM]


Yamcha Manga Spinoff - English Translated by Nia
[September 02, 2017, 04:11:30 PM]


Non-specific Nia Art Thread by Nia
[September 02, 2017, 04:10:28 PM]


Elsword/BnS by I3lackAura
[September 01, 2017, 12:40:49 PM]


Dragonball Bardock After - Chapter 01 - Chapter 03 by Nia
[August 23, 2017, 04:08:52 AM]

View Desktop Site View Mobile Site

* ShoutBox!

Refresh History
  • Keep it Clean! No Advertising!
  • Today at 02:17:09 PM
    He's the man in the mirror.
  • Yesterday at 05:41:21 AM
    who dis?
  • Yesterday at 12:19:34 AM
    long time no see
  • Yesterday at 12:19:22 AM
    dumke
  • September 21, 2017, 02:28:59 AM
    :juggs:
  • September 20, 2017, 10:12:44 AM
    XD
  • September 19, 2017, 05:13:57 AM
    :hype:
  • September 19, 2017, 05:13:38 AM
    i wanna play dbo illegal [link]
  • September 19, 2017, 04:53:44 AM
    I WANNA PLAY DBO official XD
  • September 19, 2017, 04:44:20 AM
    i love me too....
  • September 18, 2017, 11:45:06 AM
    I still love you guys, tho.  ;)
  • September 18, 2017, 11:43:14 AM
    You're all nutcases. But it's cool that MC is still running strong. :candy:
  • September 18, 2017, 04:11:35 AM
    :r_flame:
  • September 16, 2017, 09:06:16 PM
    pfff.... [link]
  • September 16, 2017, 02:07:19 PM
    :kappa:
  • September 16, 2017, 10:15:21 AM
    MarineCorps > Forum Guild with main goal, trolling and taking over the Forum. Final Boss is Monkey Dead Luffy! Will they rape that boss, or will Boss rape them! Stay with us in next episode of Dead Balls of Z!!!
  • September 14, 2017, 10:03:29 PM
    :smugdbo:
  • September 14, 2017, 10:36:20 AM
    :))
  • September 13, 2017, 08:34:06 PM
    :youth:
  • September 13, 2017, 04:20:30 PM
    :paleman:
  • September 13, 2017, 05:04:44 AM
    MarineCorps FTW. DOWN WITH THE TSAR!!!!
  • September 13, 2017, 04:33:16 AM
    yeaaa, no...i'm here. So taking over is against human nature....
  • September 13, 2017, 04:11:31 AM
    WE TOOK OVER
  • September 13, 2017, 04:11:28 AM
    WE DID IT GUYS
  • September 13, 2017, 04:11:23 AM
    >MarineCorps is the majority of active English forum memberes
  • September 13, 2017, 03:23:31 AM
    [link] Guys I think we should perma-ban Tofu :/
  • September 11, 2017, 01:29:54 AM
    And then Half-Life 3 will release! That's why Kim Jong Un is in that picture you linked!
  • September 10, 2017, 07:20:23 AM
    it's all real...Trump will start nuclear war with north korea which will make other nations go crazy too. After everything is over, that panem sh*t will happen to us xD
  • September 10, 2017, 07:18:21 AM
    if you mix that with the latest "fashion" from the Paris Fashion week you get that Panem style from Hunger Games
  • September 10, 2017, 07:16:46 AM
    have y'all seen that wavy eyebrow trend?

Topic: Cyrk  (Read 2065 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cyrk
« on: January 10, 2014, 06:42:54 PM »

    Offline Barzo

  • None
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 4
    • View Profile
będzie coś pisane tu.

Zurachi nie ma opier**lania, spamuj

co uprajsy o polakach pomysleli. heh
« Last Edit: January 30, 2014, 12:09:10 AM by DeVel »

Cyrk
« Reply #1 on: January 11, 2014, 08:08:22 PM »

    Offline Lechu

  • 1 Dragonball
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 24
    • View Profile
  • Low-Class
Hahahahahah widzę, że robactwo z DBOMMO chce zainfekować i tą stronę :)

Cyrk
« Reply #2 on: January 17, 2014, 06:52:26 AM »

    Offline Yogan

  • None
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 1
    • View Profile
Barzo, kiedy idziemy na cc?

Cyrk
« Reply #3 on: January 18, 2014, 01:28:52 AM »

    Offline Vejita

  • 1 Dragonball
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 29
    • View Profile
  • "But.. the future refused to change" ~~C.Trigger
Turtles sie przyda ;] ?

Cyrk
« Reply #4 on: January 22, 2014, 12:04:11 AM »

    Offline LauSan

  • None
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 5
    • View Profile
Nawet u litwinów jest większy ruch niż u nas. Choć się nie dziwie ich strona (http://dbo.us.lt/ ) to jakaś kupa.

Nie mamy moderatora w dziale a nikt chyba nie ogarnia polskiego z władz to można na lajcie spamować.

Cyrk
« Reply #5 on: January 22, 2014, 02:50:27 AM »

    Offline Vejita

  • 1 Dragonball
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 29
    • View Profile
  • "But.. the future refused to change" ~~C.Trigger
Spam is fun                         ;]

Odp: Cyrk
« Reply #6 on: January 22, 2014, 02:54:56 AM »

    Offline GokuSan

  • None
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 6
    • View Profile
  • Low-Class
Nikt tutaj nie zajmie ZFighters!
« Last Edit: January 30, 2014, 12:08:24 AM by DeVel »

Cyrk
« Reply #7 on: January 22, 2014, 03:20:23 AM »

    Offline Vejita

  • 1 Dragonball
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 29
    • View Profile
  • "But.. the future refused to change" ~~C.Trigger
hehe wyluzuj znikome szanse na postawienie serwera nawet jesli to gildie zalozy polski gracz ;]

Cyrk
« Reply #8 on: January 22, 2014, 03:53:57 AM »

    Offline LauSan

  • None
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 5
    • View Profile
Goku jako specjalista w sprawie grindu zamknie się w pokoju na kilkanaście godzin po starcie servera tylko po to aby wbić 30 lvl i móc założyć gildie więc luz, jestem pewien, że będziemy pierwsi. Ale nie ma co się spinać bo narobimy sobie tylko wrogów.

Zresztą to takie dzielenie skóry na niedźwiedziu bo nawet nie wiadomo kiedy będzie server.

Cyrk
« Reply #9 on: January 22, 2014, 04:04:48 AM »

    Offline Vejita

  • 1 Dragonball
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 29
    • View Profile
  • "But.. the future refused to change" ~~C.Trigger
biedny niedzwiedz jescze go nie ma a juz go pochlastali xD

Cyrk
« Reply #10 on: January 28, 2014, 08:19:14 PM »

    Offline Barzo

  • None
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 4
    • View Profile
yogan. jak bedzie cc to sie wybierzemy.

zurachi na spokojnie 30 lvl w jeden dzien. i szybko sie ZFighters załozy. trzeba tylko sklade zrobic na pety i herbate

Cyrk
« Reply #11 on: February 03, 2014, 11:49:50 PM »
    • View Profile
  • Hi
czego wszystko tak ucichło :D Zurachi miałeś spamić tu :P

Cyrk
« Reply #12 on: February 04, 2014, 12:02:24 AM »

    Offline Vejita

  • 1 Dragonball
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 29
    • View Profile
  • "But.. the future refused to change" ~~C.Trigger
pewnie teksty sie mu wypalily :P

Cyrk
« Reply #13 on: February 04, 2014, 02:23:24 AM »

    Offline DeVel

  • Moderator
  • 1 Dragonball
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 16
    • View Profile
Albo jest moderator. :D

Cyrk
« Reply #14 on: February 04, 2014, 02:49:15 AM »

    Offline Vejita

  • 1 Dragonball
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 29
    • View Profile
  • "But.. the future refused to change" ~~C.Trigger
O ile wypali im ten serwer nikle szanse ( chyba ze maja kupe forsy ) to jakis ciekawy spam sie zacznie xD

Cyrk
« Reply #15 on: February 04, 2014, 04:34:48 AM »

    Offline DeVel

  • Moderator
  • 1 Dragonball
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 16
    • View Profile
Nikłe szanse? Spójrz,że ciągle się powiększają i działają.
Nie sądzę,żeby tyle pracowali jako zrobienie z graczy idiotów,iż nic takiego nie powstaje.
Sam na początku myślałem,że to nie wypali,ale po uruchomieniu strony wszystko się w moim przypadku zmieniło.

Cyrk
« Reply #16 on: February 04, 2014, 08:58:30 AM »
    • View Profile
  • Hi
nie licz na ten serwer ja już straciłem nadzieję na powrót DBO . Moim zdaniem trzeba się pogodzić z tym , że po DBO zostały nam tylko ss na dysku lub filmy na yt no i instalka DBO_TW którą trzymam na dysku nie wiem po co xD Pamiątka :D

Cyrk
« Reply #17 on: February 04, 2014, 05:22:26 PM »

    Offline Vejita

  • 1 Dragonball
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 29
    • View Profile
  • "But.. the future refused to change" ~~C.Trigger
Ja nawet gry nie odinstalowalem xD instalka sama tez siedzi na dysiorze i sie kurzy xD

Cyrk
« Reply #18 on: April 27, 2014, 10:08:52 PM »

    Offline Bueri

  • None
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 1
    • View Profile
  • Low-Class
Ale tu cicho :O

Cyrk
« Reply #19 on: April 30, 2014, 04:35:38 PM »

    Offline Danny

  • Moderator
  • 4 Dragonballs
  • Honor: 3 / 1
  • Posts: 484
    • View Profile
  • bang bang
  • I am a: Gun Maniac
Ale tu cicho :O

Bo niektórzy Polacy nie wierzą, że wyjdzie DBOR.
A jak wyjdzie to będą grać jak dzikusy :o

Cyrk
« Reply #20 on: May 02, 2014, 05:56:08 AM »

    Offline DeVel

  • Moderator
  • 1 Dragonball
  • Honor: 0 / 0
  • Posts: 16
    • View Profile
Pesymiści.
Większość siedzi dalej na polskiej stronie dbo, nie wiem dlaczego skoro jest oficjalne w polskim języku...