Recent Topics

Dragon Ball Time and Space Legends Setup Guide by Luke[Dumke]
[January 26, 2019, 03:32:59 AM]


The first thing u gonna do in DBO-R by Tofu
[January 21, 2019, 06:03:32 AM]


New DBO KR Project by Tofu
[December 13, 2018, 05:21:37 AM]


Future Content by Arwood
[November 13, 2018, 07:32:16 PM]


What's the story behind your name? by Kakarrot
[November 02, 2018, 02:22:04 PM]

View Desktop Site View Mobile Site

* ShoutBox!

Refresh History
  • Keep it Clean! No Advertising!
  • Yesterday at 10:28:25 PM
    i miss myself...
  • April 22, 2019, 05:46:13 AM
    Never crane tho
  • April 22, 2019, 05:46:09 AM
    Even Jocer
  • April 22, 2019, 05:46:01 AM
    I miss Shanks
  • March 25, 2019, 04:49:51 AM
    Also, the Broly movie was pretty good. A few moments here and there were kinda iffy, but I liked it overall
  • March 25, 2019, 04:49:30 AM
    And I'll still wait for DBOR, too.
  • March 25, 2019, 04:48:58 AM
    I agree with Luffy. Adding SSJB on DBO is stupid and I don't like it. I do support DBONU overall. They're doing what DBOG didn't: A fair, non-P2W DBO revival like DBOR's.
  • March 18, 2019, 10:07:38 PM
    waiting since 2014 so a few more years are no problem ^^
  • March 18, 2019, 10:07:25 PM
    or perhaps 2020 :D np for me tho im gonna wait
  • March 18, 2019, 10:07:12 PM
    maybe 2019 will be the year of dbor
  • March 18, 2019, 10:05:47 PM
    Cant wait for dbor
  • March 18, 2019, 02:42:22 AM
    DBO Nu? heard they wanna add sh*t like ssj blue lmao. F*ck that. Theat's not dbo what they want lmao..
  • March 17, 2019, 03:27:55 AM
    :crydbo:
  • March 17, 2019, 02:16:24 AM
    i do have hope, that someday this will be finished
  • March 17, 2019, 02:16:02 AM
    because the project isnt dead, at least that is what im told
  • March 16, 2019, 04:10:47 AM
    ppl got hopes in dbo nu, but at least say something about dbor
  • March 16, 2019, 04:10:21 AM
    3 years withouth news ...
  • March 16, 2019, 04:10:16 AM
    Just why dont say project is dead?
  • March 09, 2019, 08:45:56 AM
    :derp:
  • March 08, 2019, 11:05:55 PM
    :hype:
  • March 08, 2019, 02:16:33 AM
    :'(
  • March 07, 2019, 10:15:46 AM
    the 3 year celebration of the last update is coming up bois
  • February 18, 2019, 04:14:23 AM
    :8000:
  • February 17, 2019, 06:21:13 AM
    ._.
  • February 15, 2019, 02:57:06 AM
    I liked the animation but that was it.
  • February 13, 2019, 01:37:23 AM
    hi
  • February 12, 2019, 12:27:46 PM
    Loved it myself
  • February 06, 2019, 09:38:50 AM
    People who watched DBS Broly movie? Thoughts? tbh i didn't like it that much. Animation wise it was cool tho. 6,5/10
  • January 25, 2019, 07:03:15 PM
    He is
  • January 24, 2019, 02:10:02 PM
    :pigeon:

Topic: Krillin is dead... again!  (Read 4146 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Krillin is dead... again!
« on: May 06, 2014, 09:20:43 PM »
    • View Profile
  • Low-Class

Krillin is dead... again!
« Reply #1 on: May 06, 2014, 09:59:47 PM »

    Offline Bardock

  • Dragon King's Strength
  • Honor: 85 / 6
  • Posts: 2,381
    • View Profile
    • Youtube channel
  • Legendary warrior.
  • I am a: Super Saiyan
did you made this?
Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
        
   like and subscribe please
 

Krillin is dead... again!
« Reply #2 on: May 06, 2014, 10:41:06 PM »
    • View Profile
  • I am a: Super Saiyan

Krillin is dead... again!
« Reply #3 on: May 06, 2014, 11:24:16 PM »

    Offline kami97

  • 5 Dragonballs
  • Honor: 13 / 2
  • Posts: 671
    • View Profile
  • parkour > life
  • I am a: Poko Priest
Hahaha XD
nice


Krillin is dead... again!
« Reply #4 on: May 07, 2014, 01:32:54 AM »
    • View Profile
  • Low-Class
did you made this?
no dude :P i found it on google! :p

Krillin is dead... again!
« Reply #5 on: May 07, 2014, 02:12:05 AM »

    Offline Chadek

  • Shenron
  • Honor: 38 / 4
  • Posts: 1,312
    • View Profile
  • Dont stop, doing what you're doing
  • I am a: Grand Chef
omg they killed kenny, you bastards.

Plot twist: Krillin and Kenny are long lost brothers.

Krillin is dead... again!
« Reply #6 on: May 07, 2014, 02:15:46 AM »
    • View Profile
  • StormRiderZ Jounior Master
  • I am a: Swordsmaster
hmm thats a first krillian dies but yamcha is still alive :/

Krillin is dead... again!
« Reply #7 on: May 07, 2014, 02:16:52 AM »

    Offline Steady

  • 3 Dragonballs
  • Honor: 3 / 1
  • Posts: 196
    • View Profile
  • Boredom Enthusiast
The first time Krillin died Yamcha was still alive.
How sad it is that we give up on people who are just like us. ~ Fred Rogers

Krillin is dead... again!
« Reply #8 on: May 07, 2014, 05:19:52 AM »

    Offline iCpryde

  • 3 Dragonballs
  • Honor: 20 / 1
  • Posts: 274
    • View Profile
    • The Union Dance Crew
  • The Uprise is coming!
thats because Krillin is more significant to the story while if Yamcha was killed back in Dragonball it wouldn't have the same impact that it had when Krillin got killed. You could feel the anger and revenge that Goku and everyone else wanted and you also knew that these guys were clearly strong as naughtyword to take krillin out like that meaning the opponent was seriously no joke. This set up the King Piccolo arc very well as even Master Roshi and Chautzu died as well.

Krillin is dead... again!
« Reply #9 on: May 07, 2014, 05:26:35 AM »

    Offline Steady

  • 3 Dragonballs
  • Honor: 3 / 1
  • Posts: 196
    • View Profile
  • Boredom Enthusiast
Oh, I know. It's one of the highlights of the series because of how dramatic and intense everything felt.

I just wanted to make a clarification. Krillin (3) beats Yamcha (2) when it comes to death count anyway.
How sad it is that we give up on people who are just like us. ~ Fred Rogers

Krillin is dead... again!
« Reply #10 on: June 03, 2014, 08:26:09 AM »

    Offline SkullBank

  • 6 Dragonballs
  • Honor: 9 / 8
  • Posts: 819
    • View Profile
  • The Best Since Day One!
  • I am a: Karma Majin
Keep this dude dead!   


By:xSkySaix(RagingSoul)              
                        Join Our Guild
      http://ragingsoulguild4.wix.com/ragingsoul

Krillin is dead... again!
« Reply #11 on: June 03, 2014, 08:27:23 AM »
    • View Profile
    • photonucket
  • Shadow Knight >:333333333
there's no shock there....

Made By: Kioshi