Recent Topics

Dragon Ball Time and Space Legends Setup Guide by Luke[Dumke]
[January 26, 2019, 03:32:59 AM]


The first thing u gonna do in DBO-R by Tofu
[January 21, 2019, 06:03:32 AM]


New DBO KR Project by Tofu
[December 13, 2018, 05:21:37 AM]


Future Content by Arwood
[November 13, 2018, 07:32:16 PM]


What's the story behind your name? by Kakarrot
[November 02, 2018, 02:22:04 PM]

View Desktop Site View Mobile Site

ShoutBox!

Pages: [1] 2 3 ... 25
  • May 03, 2019, 06:52:12 AM
    DBO literally needs class balance + maybe making things harder, since it's a grinding game. That's literally it. Throw some events in and done.
  • May 03, 2019, 06:51:22 AM
    If ppl want all that fanboy crap, tell them to play Xenoverse 2. It's what they want. DBO + Fanboys stuff...the perfect game for them. No need to trash the DBO Story...
  • May 03, 2019, 06:49:49 AM
    I just see no point in adding SSj2 or even god forms. It's just humans with some saiyan genetics. The Story explains everything perfectly. Fighting animal mobs with SSJB omfg that's so ridiculous. Vegeta would come back alive to destroy earth lmao. About Frieza race, meh. Tbh i'm against it, if it doesn#t fit with the style of the game. Same for hairstyles/faces. If they don't fit in with the game itself, forget them. Alos engineer class not really needed... xD
  • May 03, 2019, 06:07:01 AM
    I trust in your work Link. I'm sure you'll keep DBO the way it's meant to be played.
  • May 03, 2019, 06:06:44 AM
    I'm fine if I can use them but don't have to. I rather them not existing in the first place, though.
  • May 03, 2019, 06:06:28 AM
    I really don't like the new transformations and races. I don't mind them being added if they're properly balanced and not made so that you HAVE to use them.
  • May 02, 2019, 10:24:36 PM
    Don't worry for the dumb stuff, i want the most DBO legit experience opssible and thoses SSJB etc are just internal test
  • May 02, 2019, 09:41:25 AM
    man i have mixed feels about this thing..ppl suggested so many dumb stuff...
  • May 02, 2019, 09:25:56 AM
    @Luke bet ya Dumke had to dust off the "post new" button  >:D
  • May 02, 2019, 08:53:31 AM
    thought ppl over at DBOG are mental with their suggestions but these ppl seriously take it waaay further. Frieza race? seriously? They gonna trash the game story..hell nah, i'm out lol..
  • May 02, 2019, 08:52:41 AM
    checked out some stuff over there...100% not a fan...
  • May 02, 2019, 08:15:13 AM
    also this forum and the homepage look much better tbh xD
  • May 02, 2019, 08:13:24 AM
    Meh, i heard that other project wants to add crap like ssj blue etc. basically all the fanboy crap....if it's really true, i am not a fan of them lol..
  • May 01, 2019, 01:32:49 PM
    Yeah basically, this is only here now for people to be able view old posts.
  • May 01, 2019, 12:23:38 PM
    soo this moved to a new forum?
  • May 01, 2019, 07:38:07 AM
    ITS ALIVEEEE [link] AFTER SO MANY YEARS
  • May 01, 2019, 07:26:49 AM
    no
  • May 01, 2019, 07:24:42 AM
    Let us come together for the memories this site gave. A new era has come.
  • April 23, 2019, 10:28:25 PM
    i miss myself...
  • April 22, 2019, 05:46:13 AM
    Never crane tho
  • April 22, 2019, 05:46:09 AM
    Even Jocer
  • April 22, 2019, 05:46:01 AM
    I miss Shanks
  • March 25, 2019, 04:49:51 AM
    Also, the Broly movie was pretty good. A few moments here and there were kinda iffy, but I liked it overall
  • March 25, 2019, 04:49:30 AM
    And I'll still wait for DBOR, too.
  • March 25, 2019, 04:48:58 AM
    I agree with Luffy. Adding SSJB on DBO is stupid and I don't like it. I do support DBONU overall. They're doing what DBOG didn't: A fair, non-P2W DBO revival like DBOR's.
  • March 18, 2019, 10:07:38 PM
    waiting since 2014 so a few more years are no problem ^^
  • March 18, 2019, 10:07:25 PM
    or perhaps 2020 :D np for me tho im gonna wait
  • March 18, 2019, 10:07:12 PM
    maybe 2019 will be the year of dbor
  • March 18, 2019, 10:05:47 PM
    Cant wait for dbor
  • March 18, 2019, 02:42:22 AM
    DBO Nu? heard they wanna add sh*t like ssj blue lmao. F*ck that. Theat's not dbo what they want lmao..
Pages: [1] 2 3 ... 25