DBORevelations Forums

DBOR Game Discussion => Screenshots and Videos => Topic started by: Sexy on January 02, 2014, 04:49:10 PM

Title: The Original Boi's
Post by: Sexy on January 02, 2014, 04:49:10 PM
https://www.youtube.com/watch?v=YAFpBks31RA
Title: Re: The Original Boi's
Post by: Steven on January 02, 2014, 04:55:45 PM
Jocer said he's gonna suck me in that video....
Title: Re: The Original Boi's
Post by: keredvin on January 02, 2014, 05:14:22 PM
I thought more action would have happened in the video instead of Jocer loving tapping Nady's name in-game...

Original Boi's!
Title: Re: The Original Boi's
Post by: Sport on January 02, 2014, 05:14:54 PM
Jocer
Simmy
Leinad
Iolaus
Eagle
Patty
Maverick

The Originals :D
Title: Re: The Original Boi's
Post by: Sport on January 02, 2014, 05:18:38 PM
(https://dborevelations.com/forums/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1227.photobucket.com%2Falbums%2Fee428%2FDonavanDiaz%2F2013-05-04-03-39-43_zps6ea538d1.jpg&hash=58b5c48be59d2c9d10b72a3186397e29) (http://s1227.photobucket.com/user/DonavanDiaz/media/2013-05-04-03-39-43_zps6ea538d1.jpg.html)
Title: Re: The Original Boi's
Post by: Illusion on January 02, 2014, 07:54:40 PM
Ahhh such fun times!
Title: Re: The Original Boi's
Post by: Ryuzaki on January 03, 2014, 03:55:32 PM
Epic xD feeling excited
Title: Re: The Original Boi's
Post by: Takaroku on January 03, 2014, 03:58:25 PM
Wish I was a part of this Q-Q
Title: Re: The Original Boi's
Post by: Sexy on January 03, 2014, 04:12:03 PM
Maybe one day you will have your own "Original Boi's"
Title: Re: The Original Boi's
Post by: Takaroku on January 03, 2014, 04:13:09 PM
Hopefully... Maybilly lol
Title: Re: The Original Boi's
Post by: Steven on January 03, 2014, 04:15:13 PM
Hopefully... Maybilly lol

What?
Title: Re: The Original Boi's
Post by: Takaroku on January 03, 2014, 04:18:56 PM
idek im tired af right now
Title: Re: The Original Boi's
Post by: Ichnusa on January 03, 2014, 07:46:48 PM
Jocer in first minute of video was u watching Kratos equip? :D cuz I had same equip :D
Title: Re: The Original Boi's
Post by: Sport on January 07, 2014, 07:00:47 PM
Jocer in first minute of video was u watching Kratos equip? :D cuz I had same equip :D

Yes it was scanned xD
Title: Re: The Original Boi's
Post by: Chadek on January 07, 2014, 08:22:37 PM
Jocer in first minute of video was u watching Kratos equip? :D cuz I had same equip :D

hahahaha
Title: Re: The Original Boi's
Post by: Sport on January 07, 2014, 08:26:09 PM
5 of the OG's (https://dborevelations.com/forums/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1227.photobucket.com%2Falbums%2Fee428%2FDonavanDiaz%2F2013-05-04-03-39-43_zps6ea538d1.jpg&hash=58b5c48be59d2c9d10b72a3186397e29) (http://s1227.photobucket.com/user/DonavanDiaz/media/2013-05-04-03-39-43_zps6ea538d1.jpg.html)
Title: Re: The Original Boi's
Post by: YourEnd7 on January 08, 2014, 12:57:02 AM
Da original bois
http://www.youtube.com/watch?v=UbjsU2Orr48

Old pic I drew xD
(https://dborevelations.com/forums/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi821.photobucket.com%2Falbums%2Fzz133%2FYourEnd7%2FUprise_zps1f66b8b4.png&hash=18155d5ca4e03300b806a5d865aa8709) (http://s821.photobucket.com/user/YourEnd7/media/Uprise_zps1f66b8b4.png.html)
Title: Re: The Original Boi's
Post by: Sexy on January 08, 2014, 12:09:23 PM
Da original bois
http://www.youtube.com/watch?v=UbjsU2Orr48

Old pic I drew xD
(https://dborevelations.com/forums/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi821.photobucket.com%2Falbums%2Fzz133%2FYourEnd7%2FUprise_zps1f66b8b4.png&hash=18155d5ca4e03300b806a5d865aa8709) (http://s821.photobucket.com/user/YourEnd7/media/Uprise_zps1f66b8b4.png.html)

This is the "Original Boi's" You were never apart of it......
Title: Re: The Original Boi's
Post by: SonKagu on January 08, 2014, 12:20:19 PM
LMAO DAT PIC
Title: Re: The Original Boi's
Post by: vision on January 08, 2014, 12:24:18 PM
Simmy using weed too! gimme some
Title: Re: The Original Boi's
Post by: Bardock on January 08, 2014, 12:25:36 PM
;p;
Title: Re: The Original Boi's
Post by: YourEnd7 on January 08, 2014, 03:25:28 PM
Da original bois
http://www.youtube.com/watch?v=UbjsU2Orr48

Old pic I drew xD
(https://dborevelations.com/forums/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi821.photobucket.com%2Falbums%2Fzz133%2FYourEnd7%2FUprise_zps1f66b8b4.png&hash=18155d5ca4e03300b806a5d865aa8709) (http://s821.photobucket.com/user/YourEnd7/media/Uprise_zps1f66b8b4.png.html)

This is the "Original Boi's" You were never apart of it......
I believe I was in the bois before you, Simmy. It started out with Me, MV, Tempest and Iolaus. Then we started talking to you and Leinad. Things went on from there.
Title: Re: The Original Boi's
Post by: Sexy on January 08, 2014, 03:31:44 PM
Da original bois
http://www.youtube.com/watch?v=UbjsU2Orr48

Old pic I drew xD
(https://dborevelations.com/forums/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi821.photobucket.com%2Falbums%2Fzz133%2FYourEnd7%2FUprise_zps1f66b8b4.png&hash=18155d5ca4e03300b806a5d865aa8709) (http://s821.photobucket.com/user/YourEnd7/media/Uprise_zps1f66b8b4.png.html)

This is the "Original Boi's" You were never apart of it......
I believe I was in the bois before you, Simmy. It started out with Me, MV, Tempest and Iolaus. Then we started talking to you and Leinad. Things went on from there.

thats your own crew. idc about you. This was our group so if you just gonna talk shit leave my thead, thanks.
Title: Re: The Original Boi's
Post by: YourEnd7 on January 08, 2014, 03:34:25 PM
Da original bois
http://www.youtube.com/watch?v=UbjsU2Orr48

Old pic I drew xD
(https://dborevelations.com/forums/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi821.photobucket.com%2Falbums%2Fzz133%2FYourEnd7%2FUprise_zps1f66b8b4.png&hash=18155d5ca4e03300b806a5d865aa8709) (http://s821.photobucket.com/user/YourEnd7/media/Uprise_zps1f66b8b4.png.html)

This is the "Original Boi's" You were never apart of it......
I believe I was in the bois before you, Simmy. It started out with Me, MV, Tempest and Iolaus. Then we started talking to you and Leinad. Things went on from there.

thats your own crew. idc about you. This was our group so if you just gonna talk shit leave my thead, thanks.
I'm not talking shit to you. Was just saying that I was in the bois too. Do you not remember how I was in every skype call, fought countless battles alongside you on plat, dojo wars, scrambles and dungeons for nearly 2 years? I consider that being in the bois.